17 mai 2016

4a klassi näidendite päev 11. mail

  • Siin näidendis on kõik muinasjutud koos ja on olemas muinasjututuba, kus elavad muinasjututegelased. Kui ühel päeval Koletis (Kaunitari ja Koletise loost) välja pääseb, siis jooksevad kõik tegelased minema ning Buratino ja ta sõbrad hakkavad asja uurima. (Anni)
  • Naljakas ja huvitav oli seda koos teistega esitada. Üks halb asi oli ka – kostüümidega oli väga palav. (Paul)
  • Me esitasime seda näidendit poolele koolile. Näidendi nimi oli „Kuidas Buratino muinasjutte lappis”. Mina olin Aevastaja. (Oliver)
  • Näidend oli üpris lahe, kuigi lõpus, kui kõigi osad olid juba pähe kulunud, läks natuke igavaks. Õnneks kadus see kohe, kui me harjutamise lõpetasime ja päriselt esinema läksime. Tegelikult oli ka proovides tore! (Eliise)
  • See näidend rääkis abistamisest. Seal sai ka nalja... (Simona)
  • See lugu rääkis sellst, kuidas Buratino muinasjutud ära lapib. Ta teeb kõikidele muinasjuttudele õnnelikud lõpud. (Anett)
  • See näidend oli üpris tore ja lustakas. Proovides oli meil päris lõbus ja kohati ka naljakas, eriti siis, kui mõni koht sassi läks. Esitused tulid meil hästi välja ja kõik jäid väga rahule. Isegi pisut suur nõudlus tekkis nende järele. (Lisette)
  • Noh tegime siis sellise näidendi. Minuarust läks kostüümidega seekord täppi, loodan, et need meeldivad ka teile. (Siur)
  • See oli muinasjuttudest kokku pandud lugu, kus Buratino varastas peaosa. Põrsas liitus pöialpoistega. Eesel leidis võlupeegli ja nüüd on see tema oma. (Karl)
  • Näidendis olid muinasjuttude tegelased ja sa saad mõistatada, kes nad olid. Lastel oli väga tore jälle teha mõnda toredat näidendit. (Laura)
  • Mulle meeldis see, kui me käisime 1.klassidele etendust tegemas. Kõige parem oli Marta rühma etendus. (Annabel)
  • Naljakas näidend minu arust, sest teen svamm ninaga Buratinot. Üritan teha tema häält Ferdinand Veike järgi. Vahetunnis, kui ma kostüümiga ringi käisin, öeldakse mulle „Jõulu – porgand”. Tundub, et näidendi ajal valgub nägu üleni punaseks. Ei tea, mida teised minu kärisevast porgandi häälest arvavad? (Marta)
  • Kui käisime 1.klassis esinemas, meeldis näidend lastele väga. Näidendiga käisime mitmetes klassides. (Mariel)
  • Me tegime üht näidentit Buratinost. See tuli väga põnev ja teistele klassidele meeldis ka.(Caroline)
  • Sellel veerandil tegime klassiga näidendit ”Kuidas Buratino muinasjute lappis”. Seda oli väga tore teha, kuna proovide käigus sai ka päris palju nalja. Eriti meeldis mulle minu Unemütsi roll. Naljakas oli näidendi alguses põrandal maas lamada, hiljem kellegi õlale magama jääda ja palju muud sellist :)(Katarina)
  • Kui ma alguses panin prillid pähe, siis ma vaatasin peeglisse ja ütlesin emale: „Ma näen välja nagu Harry Potter”. Pärast ma kuulasin oma südant ja ei kuulnud midagi ja siis ma ütlesin, et mu süda on katki. (Gregor, kes mängis Doktorit)
  • Näidend oli tore. Mulle meeldis esineda. Kostüümid olid päris vahvad. Mulle meeldis olla Unimüts, sest oli piisavalt palju teksti ja tore oli olla üks peaosaline. (Robert)
  • Selle õppimiseks läks alla tunni. Kordamist tegime põhimõtteliselt iga eesti keele tunni sees. (Jorven)
  • Me käisime 1.klassist kuni 6.klassini esinemas. Osad olid Buratino, Põrsas, pöialpoisid, Peeglike ja Eesel. (Ekke)
  • Meie näidend räägib sellest, kuidas Buratino muinasjutte lappis. Minu meelest Buratino neid ikkagi ära ei lappinud, sest selle näidendi lõpus ei tulnud kuskilt mingit Okasroosikest välja. (Gertrud)
  • Meie näidendis olid tegelasteks Buratino,Unimüts, pöialpoisid jne. Näidend algab nii, et Buratino räägib lastega muinasjuttudest ja siis teeb ukse lahti, kus peaks olema muinasjutud, aga ei ole. Siis tulevad pöialpoisid ja ongi lõpp. (Gert)
  • Me kõik nägime vaeva ja tegime suurt tööd. Me harjutasime kaua ja palju ning mängisime siis näidendit paljudele ette. „See näidend oli naljakas ja tore!” ütlesid lapsed, kes vaatasid. (Elis)
  • Näidend rääkis sellest, kuidas Buratino muinasjutte lappis. See oli lõbus lugu, kus oli vaja 12 osatäitjat. Seal oli palju lõbusaid tegelasi, nagu Põrsake ja Unimüts. (Andre)
  • Me tegime koolis näidendit. Õpetaja loosis välja kolm gruppi. Ja nii see tuligi, et mina olin Põrsas ja siis olid veel Buratino, Doktor ja paljud teised. (Rebeca)
  • Siin näidendis on kõik muinasjutud koos ja on olemas muinasjututuba, kus elavad muinasjututegelased. Kui ühel päeval Koletis (Kaunitari ja Koletise loost) välja pääseb, siis jooksevad kõik tegelased minema ning Buratino ja ta sõbrad hakkavad asja uurima. (Anni)
  • See näidend oli tore, sest seal oli mitu erinevat muinasjututegelast. Mulle meeldis see näidend, sest kõik said natuke enesekindlust juurde. (Hanna)





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar