13 oktoober 2014

Arabella, mereröövli tütar



4. klassid käisid 13. oktoobril Viljandi Ugalas vaatamas etendust "Arabella". Muljeid teatriskäigust 4a  klassi lastelt.
Anette: " Mulle meeldis väga see, kui mereröövlid rääkisid, mida nad lapsepõlves halba olid teinud ja see, kuidas Hassan ravis.Taaniel hakkas lõpus mõistma, et raha ei ole elus kõige tähtsam".
Alondra: " Mulle meeldis, et me läksime koos klassiga teatrisse, kuna see on toredam ja lõbusam"
Liisa: " Mind üllatas see, kui Taaniel oli vette kadunud ja siis tuli ta Arabella juurde täitsa elusana. Muidu meeldis mulle kogu etendus. Mulle meeldis ka bussisõit, ma ponud kunagi varem kahekordse bussiga sõitnud. Mulle meeldis teatrist suveniire osta! Mind üllatas, et Arabellal olid alguses püksid, mitte seelik seljas."
Reelika: "Kui ma Viljandi poole sõitsime oli tore see, et tee peale jäi palju lehmi, lambaid ja hobuseid. Teatris oli tore see, et sai puhvetist kommi osta. Etendus oli ka tore. Tagasi tulles oli tore, et sai palju mänge mängitud."
Kätliin: " Mulle meeldis etendusel kõige rohkem see koht, kus kõik mereröövlid hakkasid halama ja nutma, sest nad rääkisid naljakaid juhtumisi. Kõige toredam oli bussis telefoni mängimine, sest telefon läks alalõpmata rikki."

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar