02 juuni 2017

7. klassi õpilased olid giidideks 2A ja 2B klassi õpilastele

30. mail läksid 7. klassi õpilased koos 2A ja 2B klassi õpilastega Tallinna vanalinna ekskursioonile.

7. klass on kogu õppeaasta tegelenud keskaja eluolu ja tähtsamate sündmuste õppimisega. I ja III veerandi projektid ajaloo ning kunstiõpetuse tundides on olnud seotud Tallinna vanalinnaga. III veerandi lõpuks valmisid 7. klassi õpilastel vanalinna ekskursiooni marsruutide kirjeldused. Seetõttu asusid 7. klassi õpilased nüüd giidide rolli ja tegid 2. klassi õpilastele vanalinnas ekskursiooni, mille käigus tutvustasid keskaegse linna tuntumaid hooneid ja legende. Ekskursiooni lõpus andsid 2. klassi õpilased hinnangu giidide tööle. Giididel endil oli samuti võimalus enda tööle hinnang anda.


Õpekäigu eesmärgid 7. klassile:
  • tutvuda giidi elukutsega, mis on tihedalt seotud koolis õpitavate ainetega (nt ajalugu, kunst, võõrkeeled,geograafia);
  • arendada eneseväljenduse oskust ja esinemise julgust;
  • anda praktiline väljund uute teadmiste omandamisele ajaloos ja kunstis;
  • tutvuda kodulinna ajaloo ja kultuuripärandiga;
  • õppida kasutama GoogleMaps vms rakendust;
  • arendada linnas orienteerumise võimet;
  • arendada koostööoskust ja anda võimalus võtta vastutust.
Õppekäigu eesmärgid 2. klassile:

  • arendada kuulamis- ja vaatlusoskust;
  • arendada põhjendatud hinnangute andmise oskust;
  • tutvuda kodulinna ajaloo ja kultuuripärandiga.

Järgmisel päeval kirjutasid 2. klassi õpilased ka koolis tagasisidet õppekäigule enda hinnangutevihikuse. Nad arvasid järgnevalt:
  • Giidid said hakkama suurepäraselt, aga me ei käinud kõiki kohti läbi. Võiks rohkem asju näha. Giidid tegid nalja.
  • Mulle meeldis, et käisime vaateplatsil ja kui me väsisime, siis kanti meid seljal või kukil. Sain teada, et Toompeal asuv kirik on teistest kirikutest erinev. Giidid sai hästi hakkama.
  • Mulle meeldis, et see päev oli ilus ilm. Sain teada, et vanalinnas on palju torne.
  • Mulle meeldis kuulata 7. klassi. Kõik kirikud põhimõtteliselt olid kellegi nime järgi. Ma ei tahaks midagi muuta, aga üks 7. klassi poiss ei teinud tööd ja käis lihtsalt kaasas.
  • Mulle meeldis mandleid maitsta. Ma sain gripiga väga hästi hakkama. Ma sain vanalinnast rohkem teada.
  • Mulle meeldis kuulata, mida giidid rääkisid. Sain teada, mis vanal ajal juhtus. Giidid olid viisakad ja toredad. Oleksin tahtnud, et oleks rohkem aega olnud.
  • Mulle meeldisid enda grupi giidid. Sain teada, et vanalinna on pommitatud.Giidid eksisid ära, aga õpetaja tõi meid hädast välja. Me oleks võinud ka muuseumi minna.
  • Mulle meeldis teha pilte. Giidid said hästi hakkama. Minu arust oleks võinud me midagi osta ja see giidide matk vanalinnas oleks võinud olla 1 ja pool tundi.
  • Mulle meeldis vanalinnas käia. Minu giidid said väga hästi oma töö tehtud. See oleks võinud mitte nii kiiresti minna.
  • Mulle meeldis, et giidid olid rõõmsad ja rääkisid uusi asju. Ma sain teada müütidest, kõige tugevamast tornist ja majadest. Giidid said hästi hakkama, teadsid päris palju. Üks meie giididest ei teadnud Oleviste kiriku kohta midagi.
  • Mulle meeldis, kui me kõndisime ja vaatasime suuri torne ja mulle meeldis, kui meile räägiti ajaloost väga palju. Ma sain teada palju: Kuidas vanasti tütarlapsed istusid trepil ja teretasid ja selles kirikus peeti pulmi ja jumalateenistust. Aga mulle ei meeldinud, et mõned minu klassikaaslased tahtsid kogu aeg Mäkki minna.
  • Ma sain teada, et Toomkirik oli põlenud ja Paksu Margareeta seinad on 25 m paksud.
  • Mulle meeldis, et giidid vastasid mu küsimustele. Ma sain teada kirikute nimed. Ma ei tahaks midagi muuta, kuna see oli tore ja lõbus.
7. klassi õpilasi juhendasid õpetaja Kristo ja õpetaja Kerttu. Suured tänud õpetaja Klairele ja õpetaja Daisyle, kes enda õpilastega olid kohe nõus ekskursioonile tulema.










Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar