13 aprill 2015

Muusikast inspireeritud tekstiloomevõistluse võitis Jürgen Niinemaa

Muusika-aasta puhul kutsus Tallinna Westholmi Gümnaasium  Tallinna 5. ja 6. klasside õpilasi muusikapalast inspireeritud tekste looma. Instrumentaalse muusikapala veebilink oli antud ning muusika või eesti keele tundides kuulasid kõik meie kooli vastavate klasside õpilased muusikat ning kirjutasid loovtöö. Eesti keele ja muusikaõpetajad valisid välja ja saatsid korraldajatele  huvitavamad tööd ning edasi tegutses juba žurii. Loovtöid saadeti võistlusele Tallinna koolidest kokku 87.
Võitjaks kuulutati Merivälja Kooli 6. klassi õpilase Jürgen Niinemaa töö. Jürgenit ootab auhind ja õpetaja Riina Kempot meene. Suur tänu kõigile osalejatele ja õpilasi juhendanud õpetajatele Kaiele, Üllele, Riinale ja Maretile!


Jürgeni töö:

Pime kiirtee

On öö. Sajab lumivalget lund. Kõik on pime. Seisan kiirtee ääres. Minu kõrval on tänavalamp.
Vana tänavalambi erekollane valgus paistab mulle peale. Näen, kuidas lumehanged suurenevad ja varsti on kogu maapind lumega kaetud. Ühtegi autot ei tule. Minu taga on lumine mets.
Maas vedeleb üksik purk. Olen üleni lumine, aga ma ei tee ennast puhtaks. Seisan liikumatult. Silmapiiril on näha linna kuldkollast kuma. Muutun väga uniseks, aga külm ja lumi hoiavad mind ärkvel. Korraga kustub lamp.




I KOHT
õpilase nimi
kool
võistlustöö
õpetaja
JÜRGEN NIINEMAA
 Merivälja Kool
6. klass
 „Pime kiirtee"
 Riina Kempo

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar