22 september 2015

5.A klass Muraste Looduskoolis

21.septembril käisime oma klassiga Muraste Looduskoolis ja osalesime "Mereprogrammis". Lisan juurde mõned õpilaste arvamused. "Üldmulje päevast oli tore ja mulle väga meeldis. Sain palju teada taimede ja merekarpide  kohta ja selle kohta, kuidas tekivad tuulepesad. Mulle jäi meelde, kuias nägi välja söödav rannakarp ja tõruvähk. Nägin ilusaid kive." "Mulle jäi meelde surnud hüljes, see oli väga kurb vaatepilt. Mulle meeldis väikeste mereloomakeste püüdmine võrkudega." "Seal oli ilus.Nii hea päev oli." "Päevast jäi tore mälestus, sest grupijuht rääkis põnevalt ja sain juurde uusi teadmisi. Jäi meelde, et meeter paekivi tekib miljoni aasta jooksul." "Mulle meeldis kõige rohkem kivisid, teokarpe, väikesid vee-elukaid korjata. Mulje päevast oli väga hea, sest seal oli nii palju huvitavat ja sain uusi teadmisi."Mulle meeldis kõige rohkem bingokaardi täitmine. Sain teada, et sügisel tulevad randa lõhed." "Sain teada, et looduskaitsealadel ei tohi mootorsõidukitega liikuda. Mulle meeldis lutsu visata." "Mulle meeldis see esmaspäev väga. Meeldis jalutada metsas ja mere ääres, kus oli omapärane karukivi."

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar