27 veebruar 2015

5b klass Estonia teatris vaatamas ooperit "Prints ja kerjus"

Noa kirjutab nii:

Käisime 25.02 Estonias vaatamas ooperit "Prints ja kerjus". See oli minu arust väga hea etendus ja mulle meeldis see väga.
Kõige rohkem meeldis mulle tegelastest Miles Hendon, sest ta on täpselt nagu raamatus kirjeldati. Lisaks meeldisid mulle ka tantsud, eriti kõige esimene tants.
Etendus oli tehtud Mark Twaini samanimelise raamatu põhjal. Minu arust oli ooperis kajastatud kõige tähtsamad sündmused ja raamatust sai hea lühikokkuvõtte. Kuna ma olen seda raamatut lugenud, oli mul selles suhtes eelis, et ma teadsin juba mis juhtub.
Minu meelest olid näitlejad väga head, aga ma oleksin tahtnud näha ka näiteks printsi peksupoissi, kes raamatus Tomil kuningalossis kohaneda aitab. Tema oli raamatus väga tähtis tegelane. Nagu ka raamat, oli ka etendus väga huvitav.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar